Dette er mit gulvafløb.
Der er et rør med en prop (røde pile)
Hvad er dette rør til?
Grunden til at jeg spørger er, at denne prop sad løst. Der må derfor være løbet spildevand ind i røret.
Nu er jeg bekymret for, hvor dette vand er løbet hen. Kan det være løbet ind i etageadskillelsen?
(afløbet er på 1. sal)
Der er ikke andre vand-ting i nærheden som skulle ende i dette afløb....
Hvordan sikrer jeg fremover, at denne prop sidder forsvarligt fast?