Hej,
Vi har købt et hus hvor isoleringen på loftet er lagt helt ud i mod tagfladen, og tilstandsrapporten siger at det gør at der er for lidt ventilation.
Er der nogen der har et bud på hvordan man løser det? Vi vil jo helst ikke have at det er noget som udvikler sig. Og er det noget man selv kan lave eller skal vi have håndværker på?
Med venlig hilsen
Kristoffer