Hej med jer
Jeg er netop flyttet i rækkehus med min kæreste og der er et ældre køkken, nok fra 1999 eller deromkring, som vi gerne vil opgradere, blandt andet med skuffer i stedet for skabslåger, for at udnytte pladsen bedre. Det drejer som underskabe, med to række af forborede huller, 24 huller i alt i hver række.
Siger det jer noget? Ikeas skuffer passer desværre ikke umiddelbart i skabet, da der mangler huller.