Hejsa!
Jeg har anskaffet mig et hus og vil som det første gerne modernisere stuen. Et stykke af stuen er gammel udestue og er siden blevet integreret i huset med ekstra isolering på væggene. Oven på den isolering er der lagt en bred vinduesplade.
Vi kunne godt tænke os en anden løsning men jeg ved ikke hvordan jeg bedst afmontere pladen?
Den er er vidst af plastik men fyldt op med et eller andet porøst og noget der minder om fugemasse. Som i måske kan høre er jeg nyankommen i lav-det-selv universet :)
Håber I kan hjælpe!
Hejsa! Jeg har anskaffet mig et hus og vil som det...
Vis hele indlægget