Hej. Skal have lavet en A-korrespondance med krydsning. Nogen som kan være behjælpelig med hvordan ledningerne skal sidde? Vil gerne have jordledning med også, men tror ikke det kan lade sig gøre med de grå afbrydere som kun har tre klemmer?
Hej. Skal have lavet en A-korrespondance med...
Vis hele indlægget