Hej,
Har netop købt dette hus fra 1969 og har lige set en revne i ydermuren + den ene indervæg. Indervægge er gasbeton..
Bør jeg nævne det til min ejerskifteforsikring, for der står intet om det i tilstandsrapporten, eller skal jeg blot krasse det ud og spartle op og derefter male?
Hvor “seriøst” er det? Er det såkaldte sætningskader eller?