Jeg har en termosikring, der går hele tiden. Når jeg kobler den ind, er der gnister bag afskærmningen i panelet. Jeg kan ikke lige finde nogen fejl på resten af anlæget, men det betyder jo ikke, at der ikke er nogen. Kan en termosikring blive dårlig?
Jeg har en termosikring, der går hele tiden. Når...
Vis hele indlægget