Jeg har en termosikring, der går hele tiden. Når jeg kobler den ind, er der gnister bag afskærmningen i panelet. Jeg kan ikke lige finde nogen fejl på resten af anlæget, men det betyder jo ikke, at der ikke er nogen. Kan en termosikring blive dårlig?