Hej Lav det selv,
jeg skal løfte mit gulv 30 mm. Der er tidligere skruet strøer/regler på de gamle bjælker (Lejlighed fra 1900 tallet). Nu skal jeg så blot have hævet det yderligt.
Mit spørgsmål er om jeg kan lægge plader ud (masonit eller andet) som er de 30mm og så skrue plankerne direkte på pladerne? (med et mellemlag af skum eller andet som tager 'klapre' lyden)
Eller skal jeg skrue nye strøer/regler på for at hæve det så meget?
mv
Jonas