Hej til Jer alle og godt nytår.
Ude i mit værksted opsatte jeg for 12år siden nye lysstofarmaturer med elektronisk tænding. de første er er nu gået ud. Så jeg forventer at de fleste snart går. Jeg har prøvet at finde ud af hvad jeg skal gøre, men går lidt i stå når jeg ser de forskellige opslag på google. Jeg har som supplement opsat t mindre ledarmaturer med fast rør på 6000kelvin og de lyser jo i omegnen af det dobbelte af de gamle lysrør. Er det i virkeligheden smartest at skrotte de gamle armaturer og købe led med fast pære. som ikke kan skiftes.
Mange hilsner Kovas,
I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.