Mange tak for de fine svar.
Ja det er nogle ubehagelige billeder man kan få ud af sådan en termo fætter
Men i det mindste kan jeg se at mit nybyggeri ikke er helt elendigt
@Lyhne1: Vi har ikke selv lagt gulvvarmen, men jeg kan se flamingo (=kant isolering) ude i siderne, så man må næsten gå ud fra at tidligere ejer også har lagt flamingo under hele gulvet. Vi kan ikke ligefrem mærke varme ved soklen, men som billederne antyder så slipper der måske alligevel lidt ud. Vi må holde lidt øje med sneen...
@ GSH: Vi har fjernvarme med en varmeveksler, som er placeret i vores udhus, hvorfra varmen sendes over på førstesalen af stue huset. Det har da sine fordele - men så afgjort også nogle ulemper....
Jeg tvivler på at det er kloakrør, men værd at tage med i betragtning, så god ide.
Vi trænger (meget) til hulmurs isolering - kan vi se - så tabet er ikke kun ud gennem soklen, men jeg ville lige høre om der var en ide med også at kigge på den.
Jeg fandt dette kamera i UK:
https://dk.kentfaith.com/search_termisk/GW41.0125_termisk-billede-til-android-med-8-farvepaletter-256-192-ir-pixel-25hz-opdateringshastighedIkke super-mega godt - men OK til husbehov. App'en er lidt ustabil, men igen - ok til husbehov.
Jeg gav 1500,- men kan se at det faktisk er på tilbud nu