Toilettet løber STADIGT..
Udfordring 1 og 2
1. Der løber lidt ud stadigvæk, testet med toilet papir og det bliver vådt. Givet det er meget meget lidt der render, men det render.
2. Jeg skylder ud, den løber, jeg skylder ud igen, det stopper med at løbe det meste men så er udfordring 1 der igen, at det løber meget meget lidt.
Mit bud er lidt af det er de o ringe i bunden af toilettet, siden de der små sorte pletter i vandet, ligner det er fra dem men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.
Hjælp :(
Jeg ringer nok mere eller mindre til en VVS i morgen men tænk nu hvis der var nogen som havde en ide..