Billederne siger det meste. Det er pinch pine. Og generelt rigtigt flot. Det har ligget og akklimatiseret i næsten en måned. Og der er ikke noget med byggefugt. Det er gammelt hus.
En del steder (måske hver 10. bræt) kommer der sådanne flager som fanger strømperne og flækker af.
Kan man gøre noget? Vi er stadig ved at lægge det. Billederne er fra det sidste bræt vi lagde i går og der er vi ret sikre på at det ikke flagede op
Edit: Da der er ret langt mellem åreringene så giver det et ret stort hul hvis sådan en flage ryger af. Jeg kan prøve at sprøjte lidt lim ind under