Jeg planlagde at udskifte bruseafløbet og fliser og opdagede, at vandrørene var i dårlig stand.
Der er ingen VVS-plan, og jeg forstår, at alle vandrør skal udskiftes.
Rørene er placeret under betongulvet og løber gennem nogle af rummene.
Jeg tror den eneste mulighed er at lægge nye rør langs væggene.
Jeg har et meget begrænset budget og vil gerne lave alt selv.
Jeg har meget erfaring, men måske har du nogle råd.
Jeg ville være taknemmelig for enhver informationer.