Hejsa...
Er ved at lave et arbejdsbord i min garage..
Jeg har købt sådanne 2
bordpladeDa de ikke er lange nok, ville jeg gerne høre om det er muligt at samle dem på på midten, altså ikke i et hjørne som normalt..
men blot skubbe dem op mod hinanden..
Er det noget i har erfaringer med at gøre?