Er her nogen i gruppen som er "Viessmann-eksperter"?
Har et Vitodens-300 gasfyr.
Melder om fejl på udeføler (kode 18).
Nu har jeg udskiftet udeføleren.
Fyret bliver dog ved at melde om fejlkode 18.
Er der nogen der har en idé til hvad problemet så kan være?
Ikke håndværker, men kan godt lide at gøre ting selv :-)