Jeg har et ellers udmærket gasfyr type Vitodens 300 med udeføler. Den har imidlertid en irriterende fejl med 3-4 års mellemrum.
Den styreenhed, som sidder på pumpen til radiatorerne får nøkker og så skal det hele skiftes inkl. en ny WILO-pumpe type VIHU\6 BUS\70 BUS med regulerbart
omdrejningstal - så jeg har et par virkeligt fine nye cirkulationspumper liggende.Det kan efter VVS-firmaets udsagn ikke lade sig gøre at købe styreenheden separat selvom det garanteret bare er en lille dims heri, som skal skiftes ud heri.
Er der nogen derude med erfaringer eller gode råd eller som mangler en spritny
cirkulationspumpe ??