reklame på LDS.

Jeg får bare lyst til at brokke mig lidt. For øjeblikket er ​der en reklame på ​LDS ​hvor der er en kvinde som fare ud i hovedet på mig og brækker sig. Jeg synes virkelig at den er ubehagelig at skulle se på. Har nu lavet et lille stk papir ​ med en stump taps som jeg sætter over, Men er det bare mig som ​synes at den er ubehagelig?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg får bare lyst til at brokke mig lidt. For... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hr.T  Jeg er desværre ikke i den situation at jeg har børnebørn. Men det hænder da osse at jeg får en af drengene til at hjælpe. Som regl går det nu meget godt. Men sjovt nok så har du postet 3 indlæg og jeg forstod ikke en disse af dem.
Der sker stadig det samme der kommer en grøn bjælke med upload complete men intet sker Så pyt der er jo ikke vigtigt.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
kovas skrev den 15-11-2024 17:35:20

Hr.T  Jeg er desværre ikke i den situation at jeg har børnebørn. Men det hænder da osse at jeg får en af drengene til at hjælpe. Som regl går det nu meget godt. Men sjovt nok så har du postet 3 indlæg og jeg forstod ikke en disse af dem.
Der sker stadig det samme der kommer en grøn bjælke med upload complete men intet sker Så pyt der er jo ikke vigtigt.

Upload og så tryk send. Så virker det :)

Det er den her .

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
kovas skrev den 15-11-2024 17:48:21

Det er den her .

Tænker hun har spist en pindis der er langt over sidste salgsdato🤣

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Bruger du Google Crome til at gå på internettet?

fase
Annonce
S. Fabrin skrev den 15-11-2024 22:21:27

Bruger du Google Crome til at gå på internettet?

Jeg gør. Vha en iPad.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har ikke set den dame. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Hej Ev elmand  sjovt nok at der er så stor forskel på hvilke reklamer der bliver vist. 2min efter jeg åbnede LDS kommer hun og brækker sig ud i hovedet på min og det blir ved medens jeg skriver dette indlæg.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
ev elmand skrev den 15-11-2024 23:08:54

Jeg har ikke set den dame. 

Heller ikke jeg. Jeg får slet ingen reklamer på LDS.

fase
I min ene browser får jeg ingen reklamer, i min anden gør jeg. (Den ene har en adblocker)..
Reklamer er oftest delvis målrettede.. det er bureauerne, der modtager alskens informationer, som (eksempelvis søgehistorik) gør at de kan vise reklamer de mener passer bedst til dig.. eksempelvis skal jeg have nye pærer til bilen, det har jeg googlet en del, og nu er min ene reklame, her på siden, for en forhandler der sælger autopærer.. 
Andre gange er de helt ved siden af.. men det er årsagen (simplificeret)  til at vi ikke alle ser de samme reklamer.

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis