reklame på LDS.

Jeg får bare lyst til at brokke mig lidt. For øjeblikket er ​der en reklame på ​LDS ​hvor der er en kvinde som fare ud i hovedet på mig og brækker sig. Jeg synes virkelig at den er ubehagelig at skulle se på. Har nu lavet et lille stk papir ​ med en stump taps som jeg sætter over, Men er det bare mig som ​synes at den er ubehagelig?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mit selektive syn ser faktisk ikke reklamernes detaljer.
Holdt øje for at se hvad jeg missede, og så reklamen for Eurodan-huse. Tja, den støder åbenbart nogen.
Der var også en for en cannabis-shop

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har installeret Adgaurd Blocker via min Chrome extension - så jeg ser aldrig reklamer...
Ja jeg har osse en adblock men fordi reklame er betalingen for LDS en den deaktiveret for LDS, men hvis det bliver ved med disse ubehagelige reklamer vil jeg osse overveje at slå den til igen.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Tak for at tag det op.. 
Jeg har ikke set den nævnte, men ser hyppigt reklamer for Hash.. 
Det står noget med: "vi ikke vise det, men "

Jeg ved ikke hvordan det fungerer, men det ville være fedt, hvis man (som Side) kunne frabede sig bestemte reklamer..
Jeg er klar over det er det der financierer siden.. meen..
(Jeg har anmeldt mit indlæg, for at Allan ser det🙂)

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Lige nu sidder jeg og skriver med et stykke papir over den sk*** reklame den er så provokerende fordi den køre i en uendelig båndsløjfe. Alle de reklamer som bare er stilbilleder genere mig ikke.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Annonce
Kovas, har du slået marketing fra i cookies indstillingen?

fase
man kan generelt vælge brancher mv ift reklamer. Eks fravælge reklamer med villige, ældre kvinder eller for våben og gambling. Sågar kan man fravælge religiøse reklamer. Alle kategorier, der er noget større i usa end i Danmark og dermed relevante via google 
S. Fabrin skrev den 15-11-2024 08:10:18

Nej jeg ved ikke hvad det er Hvor jeg overhovedet kan så afviser jeg alle cookies. Hvad er forskellen på at afvise marketing og en ad-block? 

HrT hvor gør man det? som skrevet før så har jeg ad-block på alt andet end de to forum jeg deltager i.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Tak for tip! Ja, det er en balance: Reklamerne kan være irriterende, men desværre nødvendige, fordi det er dét der holder LDS kørende. Jeg har lavet flere tiltag, bl.a. at man som bruger der er logget ind, ikke ser nær så mange reklamer.

Reklamerne (salg og drift) bliver håndteret af vores samarbejdspartner Step Network, som gør det samme for 100 andre forskellige medier i Danmark. De sælger kampagner direkte til danske annoncører og til f.eks. Googles annoncebørs. Især dem fra Google kan være lidt svære at kontrollere, fordi Step ikke selv har direkte kontakt med annoncøren.

Jeg ved, at de gør en del for at frasortere: Både ved at fravælge bestemte kategorier, men også når der alligevel slipper en upassende reklame igennem. Så kan de manuelt fravælge den, hvilket så slår igennem på alle de sider som Step repræsenterer. Men det kan gå stærkt.

Men skriv meget gerne her, hvad der er for reklamer, der er upassende (jeg har ikke selv set nogen af dem I nævner her). Gerne et skærmbillede af reklamen. Måske har Step mulighed for at fjerne dem.

Mvh. AllanE
kovas skrev den 15-11-2024 08:25:44

S. Fabrin skrev den 15-11-2024 08:10:18

Nej jeg ved ikke hvad det er Hvor jeg overhovedet kan så afviser jeg alle cookies. Hvad er forskellen på at afvise marketing og en ad-block? 

HrT hvor gør man det? som skrevet før så har jeg ad-block på alt andet end de to forum jeg deltager i.

Det gør man som site owner, men kan se at det er outsourcet og så er det afhængig af aftalen med den valgte partner. 

Jeg er altid logget ind og ser ingen pop ups. Kun scroll reklamer. For mig er niveauet passende. Modsat eks andre sites hvor særligt pop ups får mig til aktivt at fravælge sites. 
Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis