Er ved at bygge et skur 2.4x7.7 meter
Oprindeligt var planen der skulle brændes tagpap på, men er ved at nå frem til det er lidt af en økonomisk post.
Skuret er belagt med osb3 plader (Burde have valgt brædder, eller krydsfiner, men blev jeg først klar over for sent i processen, desværre)
Nu kommer regnen snart og bliver nød til at gøre noget med det tag snart, og jeg lander lidt på enten at vælge noget selvbygger pap (1 Lag) eller tagshingles (IKO fra jemfix + IKO undertag)
Hvad ville i vælge, og hvorfor? Der er masser af fald (Falder fra en højde på 3.5m til 2.5m over de 2.4 meter skuret er bredt)
Alternativt overvejer jeg også blot noget trapez plader, men er i tvivl om dette er en god løsning nu jeg har osb plader på taget, kondens og alt det)
Tak for hjælpen :)
(Mht. Osb pladerne. så er der klink beklædning på skuret monteret med 25 mm, ventilations spalte i bund og 25mm klemlister, dette forsætter op til tag konstruktionen hvor der er 50mm luftspalte fra isolering og op til underside af osb pladerne, videre herfra er der bygget ind i ventilations spalten på galvbeklædningen på huset (også klink) så der ventileres fra bund af skur, op over isoleringen,og videre ind i den gamle ventililations spalte)