Korrosion på nyt rustfri vandbeholder???

Hej Alle,

Jeg har et spørgsmål til hvordan en varmevandsbeholder som er nyt installeret og 3 uge gammel kan rust på de fleste af svejsninger?

varmevandsbeholder er lavet specielt til opgave af en engelsk fabrikant men svejsning holder ikke???

Fabrikant afrikansk prøver at forstå at det er aggressiv vand eller fejl installation. Men alle rør og fittings er rustfri eller rødgods.

Jeg vil meget gerne høre fra en som har professionelt erfaring med den slags?

På forhånd tak!
Hej Alle, Jeg har et spørgsmål til hvordan en... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg håber du vil holde os opdateret med hvad afslutningen bliver på denne sag.
jeg har lige tømt den anden varmtvandsbeholder og her er nogle nye billeder fra varmtvandsbeholder nummer to

Vi har også lige tjekket i dag hvis det var noget strøm på eller varmtvandsbeholder som kunne skabe en elektrolyse effekt men det var da ikke.
Hej Allé,

Jeg vil bare komme med en opdatering til varmtvandsbeholder sagen og så nogle nye billeder som vi har fået.

Vi har snakket med Force Technology fra Ballerup og de mener at det er meget sandsynligt at svejsning bliver for varmt desværre er deres  pris 15.000 kr. plus moms. Som er nok lidt for høj til os…

Jeg vil meget gerne have nogle af jeres professionelle input på nogle af de nye billeder.

I mellem tider har vi også haft en rapport lavet af Hofor som viser at vores vand er helt som de skal være.

Og som i kan se på billeder så er det ikke noget andet på varmtvandsbeholder som  har været beroet af korrosion kun svejsninger.

Ja det er da nogle piv ringe svejsninger, svejsningen har været for varm, eller for ringe argondækning, så metallet er iltet, og alle de gode egenskaber i det rustfri er "forduftet"

Kan ikke rigtig se at sælger/fabrikanten  af beholderen, kan  undslå sig for at give dig en ny, medmindre da det er er skummelt firma der er ligeglad med kunderne.
Og en vare til den pris, kan ikke bære en retssag, hvor der så nok også skal en vurdering fra et godkendt firma, som eks Force.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også