Flytte vandrør i garage projekt

Hej alle 
Jeg står og skal lave min garage/hobby værksted 
Lang historie kort så ønsker jeg at mit vand kommer op /ind ovre ved min håndvask og dræn.

Pt er det et rør der stikker op i hjørnet bag døren.

Hvordan griber jeg det an ? Råd/fif.
Der er et fjernvarme rør lige foran vandrøret, tror dog ikke gulvet er isoleret.
Det vist bare klaplag ?

Pt er løsningen et rør over døren men da jeg ønsker gøre det lidt lækkert foretrækker jeg en ordenlig løsnin

"Den der byggede huset i 67 har angiveligt avlet guldfisk herude, "
Hej alle  Jeg står og skal lave min garage/hobby... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja okay, der kommer min uvidenhed igen i vejen :) . Men tak for det. Jeg har ikke lukket hullet helt endu, men det taget til eftertragtning. Jeg må overveje hvad jeg gør herfra
Kan du ikke uddybe det du skriver - hvis jeg nu vælger at montere en vinkel så jeg kan føre røret under døren ( banker gulvet op) og fører den op hvor jeg vil ha den.
Det er jo ikke en synlig installation som det er nu - metal røret er jo monteret i plastic røret nede i jorden et sted - altså ikke synlig - hvis jeg banker gulvet op, og montere en bøjning der og fører røret op - så der vel intet til hindre for det ? Ej heller ulovligt?
Der må ikke laves skjulte samlinger indendørs. Ej heller indstøbte.

Selvbygger med stort S. 
Nej okay. Der er mange ting tænker jeg, man ikke må i dag, der er gjort i 67 da huset blev bygget. Jeg overvejer om jeg skal grave ud eller "bare" føre vandet over døren og så komme videre i projektet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis