Hej alle
Jeg står og skal lave min garage/hobby værksted
Lang historie kort så ønsker jeg at mit vand kommer op /ind ovre ved min håndvask og dræn.
Pt er det et rør der stikker op i hjørnet bag døren.
Hvordan griber jeg det an ? Råd/fif.
Der er et fjernvarme rør lige foran vandrøret, tror dog ikke gulvet er isoleret.
Det vist bare klaplag ?
Pt er løsningen et rør over døren men da jeg ønsker gøre det lidt lækkert foretrækker jeg en ordenlig løsnin
"Den der byggede huset i 67 har angiveligt avlet guldfisk herude, "
Hej alle Jeg står og skal lave min garage/hobby...
Vis hele indlægget