Pris på kileskåret isolering til fladt tag

I forbindelse med tagrenovering af fladt tagpap tag prøver jeg at finde en cirkapris på Rockwool kileskåret isolering til at lægge på eksisterende tagpap tag. Egentlig bare for at få et overblik over hvad det nogenlunde vil rende op i. Kan ikke rigtig google mig til m2 pris på selve isoleringen. Nogen der har kendskab ?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
MortenGZ skrev den 10-08-2024 14:24:51

I forbindelse med tagrenovering af fladt tagpap tag prøver jeg at finde en cirkapris på Rockwool kileskåret isolering til at lægge på eksisterende tagpap tag. Egentlig bare for at få et overblik over hvad det nogenlunde vil rende op i. Kan ikke rigtig google mig til m2 pris på selve isoleringen. Nogen der har kendskab ?

Ring og få en pris hos dit lokale byggemarked...

Vi prøver igen, i morgen --
Jo, tak for tippet da! Men jeg havde skam også tænkt mig at kontakte nogen efter weekenden 😉 nu var det mere henset til tidspunktet her i weekenden, at jeg spurgte om nogen havde et bud på hvad det kostede, da jeg sad og ville regne lidt på det.

Så hvis nogen har viden om m2 prisen på nævnte materiale (bare sådan cirka), så kom endelig med det. 
Endnu nemmere... Typisk er prisen per kubikmeter rockwool ca. det samme, selvom det kan fåes i mange tykkelser.

Så du kan også bare køre en tykkelse du godt kan lide at arbejde med f.eks. 100mm - og så skærer til derfra.
Tak for svaret, Men det er ikke alm Rockwool .. Der er tale om de her, som på foto .  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis