nyt tag

Som ny bruger af dette forum, må jeg først rose alle de kompetente mennesker der øser ud af deres viden her.

dernæst mit spørgsmål:

jeg står overfor at skulle skifte tagbeklædningen ud på mit kolonihavehus, (ca. 25* hældning) -det gamle tagpap kan ikke mere. Finerpladerne under taget er i nogenlunde stand, -kun nogle få skal skiftes.
desværre må jeg erkende, at prisen på det nye tag kommer til at veje meget tungt i forhold til skønhed og lang levetid sad
så jeg søger naturligvis efter det bedste tag til de færreste penge...

-jeg håber at nogen herinde har et par gode forslag til hvilken type tagbeklædning jeg skal vælge?

Venligst Anna
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Var det ikke en ide at få en tagdækker til at brænde et nyt lag på når underlaget er bragt i orden, ellers vil jeg foreslå et decratag ovenpå det gamle paptag.
Det er ret billigt at få brændt et tagpaptag på hvis der ikke skal laves revler. Ellers er muligheden jo selv at lægge et tagpaptag... Der findes en del forskellige muligheder med sømmede eller klæbede løsninger.

Og så sparer du jo arbejdslønnen.

Med en så stor hældning som din har du jo masser af muligheder, og en anden kunne være at lægge et stålpladetag. et af dem med en gennemgående plade fra rygning og hele vejen ned til tagrenden. Det er også ret let at arbejde med og het klart lav det selv arbejde.

MVH Njord
Hej

Hvis underlaget er i orden er prisen fra en prof. tagdækker mange gange så billig at man ikke selv skal give sig til at slås med noget som kun koster lidt mere.

Proffen har tagpappen til en helt anden pris og så ved han hvilken kvalitet han skal bruge.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis