Jeg har fået opført et træskur på 10 m2 med fladt tag (tagpap), som skal isoleres - starter med loftet, som efterfølgende skal forskalles og have Troldtekt. Der er ikke meget loftshøjde og da jeg kan forstå der skal være en ventilationsspalte på 4-5 cm over isoleringen, ønsker jeg en så kompakt og effektiv isolering som muligt, på et sted mellem 50/60 mm, da der kun er ca. 10-11 cm fra bund af spær til tagkrydsfiner.
Skuret skal ikke opvarmes, men holdes frostfrit og regner med opvarme, så der altid minimum er 5-10 grader derinde.
Jeg har kontaktet diverse af jeres Kingspan forhandlere for at få et tilbud på deres K10 isolering, men der er ikke nogle lokale byggemarkeder med K10 på lager og det koster en formue at få sendt, når jeg kun skal bruge 10 m2, så det kan aldrig svare sig.
Et af byggemarkederne sagde at jeg bare kunne bruge K3 plader i stedet, da det var præcist det samme. Er det korrekt at jeg kan bruge K3 i stedet for K10? Jeg kan nemlig meget lettere skaffe K3 og da det "kun" er til et lille skur, tænkte jeg at det var en mulighed - hvad tænker I?
Vh Jesper