Knallert starter kun med snaps

Hey håber der nogle som ka hjælpe med hva fanden der galt for jeg er helt lost

Har fået min knallert til at starte ved at putte benzin direkte ind i indsugningen og alt derfra og ned virker og hele motoren virker også

Den har fået nyt
Benzin hane
Renset tank
Benzin slange
Vakuum slange
21 mm kaburator
VL 14 membran
Malossi mhr replica
Tændrør

Det har været et projekt i et stykke tid men forstår ikke helt hvorfor den kun starter når benzinen ryger direkte ind i indsugningen hvis det hele virker deroppe? Den ka sagtens holde sig igang hvis man holder den i live efter at den er blevet tændt og der kommer ogs benzin fra benzinhane og ud imens den er tændt??
Hey håber der nogle som ka hjælpe med hva fanden... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kørte en tur på 6-7 min ude foran og den ville ikke starte efter jeg stoppede og den døde, havde svært ved at holde den i live skulle holde halv til fuld gas for at den ikke lød som om den var ved at dø og var ret svær at holde i live følte jeg.
Har lige tjekket min indsugningsmembran for utætheder ved at peje lys ind og se om der kommer fra den anden side og af en eller anden vild årsag så er den skam utæt selvom den er helt ny? Meget spøjst men får den retuneret og købt en ny og så ser jeg på det tak for alles hjælp
Efter jeg havde skiftet membranen ville knallert ikke starte ned snaps længere hvilket jeg syntes er lidt mærkeligt er der nogle der har en ide om hvorfor eller om det hjælper med hvad problemet er?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis