Tyverialarm

Hej

Er der nogen her der er ekspert i tyverialarmer, jeg søger en alarm med følgende karakteristika.

* Skal kunne tage mindst 4 fortrådede kanaler, resten må gerne være trådløse (800MHz) (Har fortrådning til skur som næppe kan klares med trådløse enheder. Alternativt mulighed for fortrådet "understation" som så kan forlænge trådløse enheder).

* Gerne mulighed for at have en fortrådet kanal i panelet til at slå alarm til og fra (Fortrådet dørsensor)

* Gerne med mulighed for simkort og batteribackup, med mulighed for armering og desarmering via android app.

* Meget gerne integration med Home Assistant (Så jeg har mulighed for at blinke med lys osv ved udløst alarm, fyre en "sluk alt lys" ved aktivering af alarm eller "Tænd lys i forgang og køkken når alarmen slås fra" osv)

* Gerne mulighed for at alarm slå's automatisk fra hvis jeg træder ind af døren med min mobil (Bluetooth ?)

Jeg ved godt det er mange "krav" så hvis nogen har forslag til noget der har meget, men ikke det hele så sig endelig til.

Nå ja og så skal det gerne være en alarm som ikke kræver at man er tilkoblet en central, eller kræver abonnement, jeg har selv simkort (Så ikke noget Verisure eller lign. :) )

Hej Er der nogen her der er ekspert i... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
zone indgange er til magnet, pir detektore mv. De findes kun på de store print kort og ikke i et betjenningspanel :)

Ja der kan altid udvides ;)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis