Overvejer Kina Oliefyr i bilen

Jeg har ikke meget lang tid gået og tænkt på om jeg skulle smide sådan et transportabelt oliefyr i min gamle bil men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor man skal sætte selv tanken/motoren eller hvad man kalder det
For der er ikke meget plads i selve motorrummet til den hvor har andre sat deres fyr henne og hvad tænker folk om den slags er det godt at have sådan et på sin bil 
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kommer jo an på om det er luft til luft , eller luft til vand
je_ns skrev den 31-12-2023 16:28:09

Hvis det er en diesel bil, kan du jo bare tage brændstoffet fra bilens tank..

Men hvordan sådan et Kinesrfyr er rent kvalitets, og sikkerhedsmæssig aner jeg ikke.


 det er presis det samme som flere sælger her hjemme , bare til 5 dobbelt pris , har selv et par stykker af dem

Nu spurgte jeg ikke om prisen men om hvor man placerer et af de der kina Oliefyr i bilen er der slet ikke nogen der kan fortælle mig hvor de har placeret deres henne jeg tænker på at der vel kommer nogle udstødningsgasser ud i bilen hvis man da placerer den i selve bilen det kunne være i bagagerummet 
og du har stadig ikke svaret på hvilken type det er 
luft eller vand , der er stor forskel på plaseringen af dem
DanielR skrev den 09-01-2024 15:22:43

Nu spurgte jeg ikke om prisen men om hvor man placerer et af de der kina Oliefyr i bilen er der slet ikke nogen der kan fortælle mig hvor de har placeret deres henne jeg tænker på at der vel kommer nogle udstødningsgasser ud i bilen hvis man da placerer den i selve bilen det kunne være i bagagerummet 

 Udstødningen fører du ud af bagagerummet med rør eller slange. Normalt placeres oliefyret i motorrummet og ikke i kabinen som bagagerummet i dette tilfælde hører til.


fase
Personligt ville jeg vælge en diesel motor varmer, når kølevandet bliver varmet op, vil kabinen lynhurtig følge med,
Men det koster jo kassen ift. tråd spørgers løsning, som måske vil fungere udmærket.
Ps. de er sikkert fine til lidt værksted mv. 

 

Måske nemmere at svare hvis man kendte bil model og type der spørges til !!!!

"AUTOELEKTRIKEREN"
polebjørn lige nu kører jeg i en Peugeot 206 fra 2003 diesel bil 

Jeg ved ikke så meget om de forskellige transportable olie fyre til bilerne 
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis