Overvejer Kina Oliefyr i bilen

Jeg har ikke meget lang tid gået og tænkt på om jeg skulle smide sådan et transportabelt oliefyr i min gamle bil men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor man skal sætte selv tanken/motoren eller hvad man kalder det
For der er ikke meget plads i selve motorrummet til den hvor har andre sat deres fyr henne og hvad tænker folk om den slags er det godt at have sådan et på sin bil 
Jeg har ikke meget lang tid gået og tænkt på om... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Meget dårlig bil at montere et luftfyr i - det kan faktisk kun placeres i bagagerummet med udstødning/indsugning - brændstof tilslutninger nedad gennem vognbunden  -  IKKE en anbefales værdig montering - ville vælge et vandfyr hvis jeg skulle bestemme !

"AUTOELEKTRIKEREN"
DanielR skrev den 19-01-2024 20:04:33

Polebjørn det lyder til at du har forstand på den slags jeg anede slet ikke at der var noget der et vandfyr så langt var jeg slet ikke nået i min søgen efter et lille fyr hvordan fungerer et vandfyr 

 Det varmer motorens kølevand op, så varmen får man gennem bilens varmeapparat..


Vi prøver igen, i morgen --
Det lyder rigtig dyrt at investere i 
Nu spørger jeg nok lidt dumt men kalder man dem noget specielt 
DanielR skrev den 20-01-2024 07:48:47

Nu spørger jeg nok lidt dumt men kalder man dem noget specielt 
Vebasto er nok de mest kendte og driftsikre - prisen for Kina model og egen montage er givet noget billigere, men check evt. lige med synshallen først. Nedenstående blot eksempel.
Komplet install.​​​

 


 

cdp skrev den 20-01-2024 09:04:01

DanielR skrev den 20-01-2024 07:48:47

Nu spørger jeg nok lidt dumt men kalder man dem noget specielt 
Vebasto er nok de mest kendte og driftsikre - prisen for Kina model og egen montage er givet noget billigere, men check evt. lige med synshallen først. Nedenstående blot eksempel.
Komplet install.

 

 de er helt lovlige så længe de er monteret sikkerhedsmæssigt korekt , det er ikke så svært

og du kan jo montere 5-6 fyr for samme pris som vebasko

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis