Ny hans grohe blandingsbatteri drypper

Hej har skiftet mit bruse blandingsbatteri fra hans grohe ud med en ny type fra hans grohe ecostat 1001cl .har fået ombyttet dem 2 gange da de drypper 6-7 timer efter brug .fik til sidst et vvs firma  til at bytte om men det hjalp ikke. Kontaktede firmaet som sagde at det var normalt .kan det virkelig passe. 
Hej har skiftet mit bruse blandingsbatteri fra... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Pemos skrev den 25-11-2023 21:15:48

Har prøvet de forskellige tips men desværre hjalp det ikke drypper stadigvæk 7-8 timer efter brug . Er det kun hansgrohe der har det problem .eller er der forslag til et andet mærke som virker uden problemer 

Beklager, jeg har kun et sidste råd, returner det.Har tidligere haft Hansgrohe uden problemer.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Der er en tråd her LINK med samme problem og et par løsningsforslag

Bare kald mig BBB 
Big Bam Boo skrev den 26-11-2023 08:52:20

Der er en tråd her LINK med samme problem og et par løsningsforslag

Sorry, det var ikke samme problem. Det var restvandet i bruserhovedet der i en kort periode dryppede af, her er det tilsyneladende kontinuerligt da blandingsbatteriet ikke lukker 100 pct.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Ved ikke om det er prøvet, men hvis det ikke kan lukke ordentligt kan det godt være pga kalk, har du prøvet at afmontere armaturet og lægge det natten over i noget afkalker?
Ellers har HG 5 års garanti på alle deres produkter, det er generelt ret problemfrit.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Det var nye armaturer der drypper . Så det kan ikke være kalk der er problemet. Måske jeg skal prøve et andet mærke og håbe på det bedste .det gamle hansgrohe virkede i 12 år uden problemer . Ville købe et godt mærke for at undgå problemer . Men det er da lige det jeg har fået 
Annonce
Var det samme bruser, som sad på det gamle armatur ?
En ting man skal huske ved skift af bl. batterier, især keramiske, er at åbne det inden der sættes vand på, så evt. urenheder kan passere frit, og ikke sætter sig i lukkemekanismen. Selv små sandkorn kan ødelægge dem, så de aldrig bliver tætte igen.

Ja det var samme bruser der sad på det gamle armatur
Tak for hjælpen. Har ombyttet hansgrohe armatur med grohe .håber at det hjælper
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis