Udendørs kamera opsætning

Hej alle

Jeg har været så heldig at få et spritnyt udendørs kamera foræret. Det er nyt i den forstand at det er i originalkasse og aldrig har været sat op, men jeg gætter dog på at det må være ret gammelt, for den qr kode, der er på boksen til at få en app (NetCam) virker ikke og den hjemmeside, der refereres til i opsætningsvejledningen (www.netcam360.com) ser ikke ud til at relatere til dette camera (wt816).
Når jeg søger på nettet kan jeg finde en enkelt henvisning til app’en, men det virker ikke. Er der nogen, der har erfaring med hvordan man kan finde en udgået app til iphone (se billede for hvordan den skal se ud)? Jeg kan ikke sætte det op uden at have app’en (se billede af vejledning). Eller er der nogen, der har andre gode ideer til hvad jeg kan prøve for at få det til at virke.

På forhånd tusind tak for input og gode ideer 😊

/Inger

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin skrev den 17-11-2023 13:11:32

Kan du bruge denne anvisning? Du kan også søge på google efter WT816

Tak for indsatsen. Jeg har forsøgt af følge den, men desværre har den samme hjemmeside som min vejledning og QR koderne virker heller ikke. Men tak for indspark - det var afgjort værd at prøve   

- og jeg har brugt et par dage på at google og revet mig i håret osv. inden jeg har oprettet dette opslag  

/Inger

Hvis det er så gammelt er det nok heller ikke særlig godt.
Jeg ville sende det til elektronik skrot.

Hvis du har brug for overvågning kan du kigge efter et nyt system.
De er ikke så dyre, men det er godt at lave rescearch først, nogle kommer med opbevaring i skyen som du så skal betale for pr månede, andre kan gemme lokalt på et SD kort.
Prøv at lav opsætningen vis PC.
Der ligger en .exe fil her som mpske virker.Installation på PC
Hvis det virker kan du sikkert finde en Generisk Ip camera app til din phone.


Bare kald mig BBB 
Big Bam Boo skrev den 18-11-2023 08:29:26

Prøv at lav opsætningen vis PC.
Der ligger en .exe fil her som mpske virker.Installation på PC
Hvis det virker kan du sikkert finde en Generisk Ip camera app til din phone.

 Tak for et fint link. Specielt var jeg glad for at finde selve hjemmesiden, for der var et supportnummer. Det ringede jeg til og fandt ud af at kameraet nok i hvert fald er 6 år gammelt samt at Apple har pillet app’en ud af deres app store da den øjensynlig ikke lever op til deres sikkerhedskrav. Jeg fik at vide, at nok min eneste chance vil være en generisk app. Således klogere vil jeg nok vælge at lade være med at kaste mere tid efter det (selvom det er meget sjovt at få ting til at fungere 🤗). 


Tak for hjælpen 👍

/Inger

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis