Udskiftning af eksisterende gulvafløb

Hej 
Hvad vil det koste at få lavet et unidrain afløb i eksisterende bruseniche ink.Ophugning og fliselægning?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gregeren
Gregeren
5137 2830
Du kan starte med at høre forsikringen om de vil betale noget af gildet, da afløbet ikk er konstrueret korrekt. Så kan du eventuelt supplere op med det som Unidrain koster ekstra.

Punkt 1: Forhøjerrammer og risteramme ser ud til at være monteret forkert, og der er synlig mørtel under risterammen.

Punkt 2: Der foregår noget lorent ved afløbsskålen som jeg ikke helt kan gennemskue, blandt andet den runde "krans" som mangler 2 skruer og ser ud til at være limet på? Hvordan mon det ser ud længere nede?

Elektronikteknikeren
Gregeren
Gregeren
5137 2830
Æv, så er det noget med at spørge en murer og en vvs-mand.

Hvis du har flere originale fliser liggende, burde det ikke være så svært. Mit gæt er at det kan laves for omkring 10-15tusinde hvis du bor i nærheden af Kbh.

Elektronikteknikeren
Vi har fået et tilbud på 30000 kr i alt fra murer og vvs'er.
Men vi er usikre på om det er et godt tilbud. 
Gregeren
Gregeren
5137 2830
Det lyder enormt dyrt, med mindre der er forhold vi ikke kender til omkring gulv og installationer.

Er det fordi i også vil have fjernet opkanten i nichen osv, så der er tale om helt nyt gulv i hele kabinen? Og er der gulvvarme?

Elektronikteknikeren
Annonce
Prisen tror jeg er ok det er jo en stor omgang at ændre det til et unidrain. Må man spørge hvorfor i vil have det ændret. 
Afløbsristen sidder skævt i forhold til afløbskålen. 

Hvilket er en k3'er (et rødt hus) 
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis