Jeg er ved at være lidt bekymret for en revne i et betongulv på altanen på 7. etage.
Godt nok er altanen overdækket, men når det regner kraftigt kommer der alligevel vand in som løber ned i revnen. Ved ikke helt hvornår altanerne blev etableret, men jeg tror det var i 80'erne.
Vandet skal jo helst ikke nå ned til armeringen, hvilket jeg er ved at være lidt bekymret for -og selvfølgelig for frostsprængning til vinter.
Revnen har indtil i år virket overfladisk, men den er vokset. Pga. rygproblemer har jeg udskudt reparationen, men nu synes jeg ikke rigtigt det kan vente længere.
Jeg har kigget lidt på
det her produkt - duer det til noget? 5 kg lyderer voldsomt, så vil gerne finde noget der kommer i mindre portioner. Og gerne så billigt som muligt selvfølgelig.
Gulvet er pt. malet, men det er skallet af rundt om revnen, så tænker at malingen skal slibes helt væk langs revnen inden reparation, ikk?
Hvordan ville I sikre at den er tørret helt op inden reparation (eller er det ikke nødvendigt da det alligevel skal forvandes?) og hvad ville I bruge til reparation? Ville I bruge en primer?
Godt værktøj og et godt hoved er det halve arbejde... men gang alligevel altid med 3 :)