Hej alle sammen.
Jeg skal igang med at ligge rør og fræse til strøm i vores vaskerum i underetagen. Men hvordan gør man det smartest?
Det er betondæk der er loft, så man kan ikke rigtig komme til at sætte en loftdåse hvor det hele bliver samlet?
Så hvad gør man så?