Hej lav det selv,
Jeg har overtaget et projekt hos en kunde, efter en anden tømrer som har bygget ny facade (klimkbeklædning) udenpå det gamle med nye tryk. Klemmelister.
Er lidt i tvivl angående ventalition fordi at i bunden på beklædningen er der en hardieplank med et snefangsrør oppe bagved. Den er god nok.
Oppe i toppen ved taget, er beklædningen stoppet omkring 5cm fra tagpap -> udenpå lagt et tryk. Sternbræt er sat på til tagrende og fodblik.
Hvordan undslipper luften deroppe ? Den kan jeg ikke lige kringle.
- Sebastian