Jeg vil gerne monteret ståltrapezplader som tag på mit hønsehus. Jeg har monteret krydsfiner på taget nu - for at have noget at sætte nettet på - men kan ikke rigtig finde nogle gode beskrivelser af om det fx er en god ide med lægter under stålpladerne, eller om de kan monteres direkte? Eller hvordan det er bedst at lave tagfod og vindskeder?
Eller om det bare er meget nemmere at klistre tagpap på? 😄
Gode råd modtages gerne!