Hej LDS
Jeg har købt et hus fra 1958 af gasbeton. Ydervæggene er af 19cm gasbeton, så er der et ca. 10mm lag flamingo og tilsidst nogle tynde træpaneler.
Jeg kunne godt tænke mig at sætte gipsplader op i stedet for panelerne, men hvad med isolering?
Får man noget ud af at isolere 19cm gasbeton +flamingo?
I så fald ville det så give mening med de der gips varmvægsplader? Eller er der andet der er bedre? Der er ikke meget plads af gi' af ud til rør og radiator så det kan ikke fylde ret meget.
Jeg håber i vil give mig et godt råd!
Hilsen Jyntefar
Hej LDS Jeg har købt et hus fra 1958 af...
Vis hele indlægget