Hej :) Jeg er i tvivl om en ting ang. montering af sternkapsel:
Jeg har købt den type, som er på billedet, og det lader til at være ret simpelt at klikke dem sammen. Men jeg er i tvivl om, hvad man gør oppe i toppen, hvor de to taghældninger mødes (se tegning). Fordi kapslerne skal på beggee sider af taget lægges, så de overlapper nedad, så der ikke kan løbe vand ind under. Men det betyder jo så, at de ligger i hver sin retning på hver side af taget, og derfor kan jeg ikke umiddelbart få dem til at mødes oppe i toppen. Bruger man en eller anden speciel profil i toppen?
Jeg håber mit spørgsmål giver mening. Mange tak!