Afløb igennem etageadskillelse placering

Hej alle sammen.

Jeg skal til at lave huller/udskæring til et 50mm afløb i mit etagedæk til køkkenvask.

Den røde prik er der hvor afløbet skal gå op.

Jeg har overvejet at første at lave en udskæring i i første limtræ fra vasken og så hen i faldstammen på 53 mm i dybden og der efter har jeg tænkt mig at tage et kopbor på ca. 55 mm og borde ca. 15 mm længere nede i næste limtræ. Og gøre det hele vejen hen til den skal ned i faldstammen.

Bjælkelaget er lavet af 166 mm limtræ, og ligger med 60 cm mellemrum.

Hvad tænker i om det?


Hej alle sammen. Jeg skal til at lave huller... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Lige et billede af forstærkningen og markeringer til afløb :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis