Hej alle sammen.
Jeg skal til at lave huller/udskæring til et 50mm afløb i mit etagedæk til køkkenvask.
Den røde prik er der hvor afløbet skal gå op.
Jeg har overvejet at første at lave en udskæring i i første limtræ fra vasken og så hen i faldstammen på 53 mm i dybden og der efter har jeg tænkt mig at tage et kopbor på ca. 55 mm og borde ca. 15 mm længere nede i næste limtræ. Og gøre det hele vejen hen til den skal ned i faldstammen.
Bjælkelaget er lavet af 166 mm limtræ, og ligger med 60 cm mellemrum.
Hvad tænker i om det?