Jeg laver et fladt tag med tagpap. I siderne har jeg sternbrædder med aluminiumskapsler på. Nederst har har en tagfod i aluminium.
Hvad har man øverst, altså hvor taget er højest? Sætter man også der et sternbræt med profil på? Eller er der et særligt slags profil?