Jeg har bygget selve konstruktionen til mit nye cykelskur. Nu skal jeg lægge tagbrædder - men jeg er ret grøn!
Jeg havde tænkt mig at skrue dem fast og har købt terrasseskruer. Er det helt i skoven? Prisen er ligegyldig. Jeg synes ikke jeg er så god med søm.
Mine brædder er ikke lange nok. Skal mødet ske på et spær? Så er der jo godt 2 cm til hvert bræt hvis de støder sammen midt på spæret. Begge brædder får en skrue?