Hej hej.
Jeg har købt et hus fra 1958 som er ombygget i 1986. Jeg er ved at skifte rammer på stikkontakterne, og ville i den forbindelse lige lure ind og se om der var jordforbindelser i stikkontakterne. Jeg har åbnet 2 kontakter og der er ingen jord.
Hvor stort et problem er det? Og er det muligt at lave for en elektriker? Gir det mening at få det lavet.
Tak