Hej hej.
Jeg har købt et hus fra 1958 som er ombygget i 1986. Jeg er ved at skifte rammer på stikkontakterne, og ville i den forbindelse lige lure ind og se om der var jordforbindelser i stikkontakterne. Jeg har åbnet 2 kontakter og der er ingen jord.
Hvor stort et problem er det? Og er det muligt at lave for en elektriker? Gir det mening at få det lavet.
Tak
Hej hej. Jeg har købt et hus fra 1958 som er...
Vis hele indlægget