Morsekonus med gevind til borepatron.

Hej til Jer!
Jeg her søgt og ledt på google efter en morsekonus MK2 med gevind i den anden ende til en borepatron fra en bosch boremaskine. Så vidt jeg kab se er det et 1/2" x 20g1/4 det står der på gevindtælleren.  Er der nogen som kender til at det findes? og i så fald hvor. Og ja jeg ved godt at jeg bare kan købe en ny patron med den rigtige konus.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gevindet er et standart til borepatroner, det hedder ½" unf og har 20 gevind pr tomme, som du måler med gevindtælleren.

Har ikke kunne finde en dorn i Danmark, men Ebay Tyskland er en mulighed..

Her er en der koster knap 80 kr med fragt LINK Ebay

Jeg har handlet en del på ebay Tyskland, og har altid været tilfreds, og ved handel inden for eu er der ingen problemer med told/moms.

Vi prøver igen, i morgen --
Super tak for svar. Så er der alligevel sparet ca 300kr. Har aldrig før købt på e-bay, men en gang skal jo være den første. Hvad er det der sparversand for noget?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 21-06-2023 11:51:45

 Hvad er det der sparversand for noget?



Billigste fragt.

 


Vi prøver igen, i morgen --
Tak jeg må bare se og få den bestilt.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg forstår ikke systemet. Kan jeg sende med deutsche post eller skal det være DHl?  Selv om jeg havde indtastet min adresse så var Lieferadresse eingeben  stadig rød og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. forstår godt hvorfor jeg ikke handler på e-bay

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Nu har jeg en brugerprofil så går det hele automatisk.
Man plejer ikke at kunne vælge hvilket firma der skal stå for forsendelsen.
Hvis du køber som gæst, burde det virke hvis du udfylder sådan her.
og trykker "fertig"
så skal du vælge betalingsmetode..



Vi prøver igen, i morgen --
Så  lykkedes det   Tak for hjælpen.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej igen.
Det lader til at den er forsvundet  et eller andet sted. Når jeg finder frem til at søge på forsendelsesnr. så skriver tyske post at de ingen oplysninger har. Jeg har så lavet et log in til e-bay for at få lov til at kontakte sælger, men det køre lissom i ring   Jeg kan ikke se hvordan jeg kommer videre

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 28-06-2023 18:44:15

Hej igen.
Det lader til at den er forsvundet  et eller andet sted. Når jeg finder frem til at søge på forsendelsesnr. så skriver tyske post at de ingen oplysninger har. Jeg har så lavet et log in til e-bay for at få lov til at kontakte sælger, men det køre lissom i ring   Jeg kan ikke se hvordan jeg kommer videre

 Hvis du søger på pakkenummeret på DHL.DE ser det ud til pakkelabel er oprettet, men at dhl ikke har modtaget pakken endnu.

De skriver "Vi forventer dine forsendelsesdata inden længe. "
Så det ser ud til afsenderen ikke har fået sendt pakken endnu, men label er oprettet.

Ofte skifter pakkerne fra DHL, til post nord her i Danmark, så er det ikke altid de er til at spore.

Vi prøver igen, i morgen --
Glem det der med at følge DHL breve på nettet. Det fungerer kun hvis afsenderen specifikt har betalt for tracking (5 Euro) og det er der ingen der gør.
Pakker er en anden historie, men en MK2 konus går helt sikkert i et brev.
Vent et par dage og se. DHL fungerer, men Postnord...?

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis