Morsekonus med gevind til borepatron.

Hej til Jer!
Jeg her søgt og ledt på google efter en morsekonus MK2 med gevind i den anden ende til en borepatron fra en bosch boremaskine. Så vidt jeg kab se er det et 1/2" x 20g1/4 det står der på gevindtælleren.  Er der nogen som kender til at det findes? og i så fald hvor. Og ja jeg ved godt at jeg bare kan købe en ny patron med den rigtige konus.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jer! Jeg her søgt og ledt på google efter... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak  det er bare det at allerede den 21.  fik fik jeg mail om at pakken var afsendt. Og skulle være leveret mellem den 26 og 28 og derfor begyndte jeg at spore pakken og fik den besked at dhl ikke havde nogen information om den. Men jeg må vel bare vente og se?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Det passer meget godt.
Et brev fra Tyskland til DK tager 2 dage, hvorefter det laller rundt hos Postnord i en uge.
For to uger siden sendte jeg et 200 g brev fra D, det ankom hos modtageren i DK efter 9 dage.
Det var med tracking, så det var spøjst at se hvor længe det lå hos Postnord.
Fiaskofirma.

Bent Andersen skrev den 28-06-2023 22:22:38

Glem det der med at følge DHL breve på nettet. Det fungerer kun hvis afsenderen specifikt har betalt for tracking (5 Euro) og det er der ingen der gør.
Pakker er en anden historie, men en MK2 konus går helt sikkert i et brev.
Vent et par dage og se. DHL fungerer, men Postnord...?

 Men når der er et tracking nr så kan man vel spore det. Som Je-ns  skriver er det vel sælger som ikke har afsendt endnu eller dhl har mistet den . Der er ikke fordi jeg har spor respekt for Post Nord, men lige her kan de vel ikke klandres for ikke at ha en pakke som tilsyneladende aldrig er kommet til dk.  som skrevet før lavde jeg et log in på e.bay for at kunne kontakte sælger, men jeg kan ikke finde nogen formular eller anden kontaktmulighed. Tænker at pengene er spildt.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Jeg var lige inde at kikke, jeg har i tidens løb, købt 124 gange på ebay, en gang har der været en fejl, havde bestilt 2 stk af en vare, og modtog kun 1 stk, skrev til sælger som refunderede hele ordren, så jeg fik et stk gratis vare.

Men der har været flere gange, hvor varen var lidt længe undervejs..

Vi prøver igen, i morgen --
Det gør mig heler ikke noget at det tager tid. Det der bekymre mig er at dagen efter at det skulle være leveret har postvæsnet stadig ingen information om pakken som skulle være indleveret d 21. Nå men jeg skrev til firmaet som pænt har svaret tilbage og bad mig være tålmodig, var den ikke kommet mandag så ville de gerne høre igen. Posten har stadig ingen inf på trackingnummeret.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis