Vi har haft kig på et parcelhus fra 60’erne. Taget er i dårlig stand og skønnes skiftet indenfor de næste fem år. Det kan vi godt klare om et par år. Men der er en k3 sætningsskade som løber fra kælderdør hele vejen op langs den ene side af ydermuren.
Det vurderes i tilstandsrapport at skaden vil udvikle sig og der er påbegyndt tæring på de bagvedliggende konstruktioner.
Er det overhovedet noget der er værd at få udbedret eller skal vi hoppe videre? Resten af huset er moderniseret.