Hej. Jeg har fået købt en kogeplade med indbygget emhætte, og skal tilkoble kablerne til et gammelt element(kontakt).
Jeg ved at jeg skal koble blå kabel til 0 og den gule til jord. Spørgsmålet er, hvilken rækkefølge de resterende kabler skal sættes til faserne? Henholdvis grå, sort og brun.
På det første billede ses den oprindelige fordeling/kobling af kablerne der sidder på kontakten
R- grøn
S-grøn
Jord- gul/grøn
T- grøn
0-blå
Håber mit spørgsmål er til at kunne forstå.
Vh