Kommentarer til projekt: Radiatorskjulere DIY

Her samles kommentarer til projektet: Radiatorskjulere DIY

Kommentarer vises både her og på projektet.

Rasmus
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville fjerne linket til din hjemmeside. Det kunne opfattes som reklame og medføre sletning af projektet.
Flotte skjulere iøvrigt.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Det ser flot ud, godt gået 💪

Fungerer det, I praksis, med termostaten, halvvejs indbygget i den? Min tanke er, om den måler en højere temperatur, derinde i kassen, end der er i rummet?

Men hold op, hvor er det mange gange pænere end en synlig radiator🙂
Hvor meget af det har du selv lavet? Og hvor meget er købt færdigt?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det ser rigtig godt ud, men jeg tror du burde have udskiftet vinduespladen til en i et stykke da det med stor sandsynlighed vil revne i samlingen.

MDF buler op bare det ser en dråbe vand så det skal have rigeligt med maling for at lukke overfladen.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 15-05-2023 14:25:33

Det ser rigtig godt ud, men jeg tror du burde have udskiftet vinduespladen til en i et stykke da det med stor sandsynlighed vil revne i samlingen.

MDF buler op bare det ser en dråbe vand så det skal have rigeligt med maling for at lukke overfladen.

Eller lægge et meget tyndt stykke finer e.l. ovenpådet hele.


Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Bliver helt bekymret for min mdf-løsning, John. Har heldigvis givet den både dobbelt grunder og flere lag maling, så jeg krydser fingre.



Rasmus
@Lyhne, i forhold til termostaten virker det faktisk ikke så godt. Jeg har tænkt mig at skifte termostat med måler i rummet. Jeg er nok indbegrebet af learning by doing :p

Rasmus
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også