Hjerter dame skaber problemer

En gryde blev for varm og havnede på vores laminatbordplade i køkkenet.  Jeg vil gerne reparere ved at erstatte skaden med en indlagt flise.  Flisen har jeg, 30x30 cm, 10 mm tyk  og bordpladen er 3cm tyk.

Jeg søger hjælp til udfræsning af pordpladen, gerne mod betaling.  Hvor finder jeg hjælpen?
En gryde blev for varm og havnede på vores... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Kovas og Superdiy
Jeres diskussion skal jeg ikke kloge mig på, men tidsforbruge, 0,5-1 time stemmer godt nok med det tilbud jeg fik.  Jeg er helt enig om at der i en pris indgår mange elementer, så man ikke når til en timeløn blot ved at dividere pris med arbejdstid på stedet --- men alligevel kan man da lade sig skræmme til et nej tak.  Det indgår vel også i tilbudsgivningen.

Jeg  vil tilbyde en pæn frokost efter en demonstration som tilbudt af Superdiy til Kovac, hvis det kan ske på min adresse i Farum og føre til en løsning  på fræsningsdelen af mit problem.  Naturligvis med dækning  af kørselsudgifter fra og til  postnummer 4200.
Gode ven

Det kan du have ret i. Så hvad er resultatet? Jeg har med vilje ikke nævnt noget derom.

Så længe du ikke nævner prisen så er det umuligt at sige om det er dyrt. 
Men skriv en privat mail til superdiy, så er der ikke andre der kan blande sig i  om 2 +2 = 5 om det er sort eller hvidt. Om der er kaffe og kage med i opgaven  
Hvis du klikker på navnet her så kommer du til et sted hvor man kan skrive direkte private beskeder. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
@ev

Tak for oplysningen, den er nyttig, og jeg må have misset den i starten.

Dyrt eller ej: det var og er ikke det emne jeg ønskede taget op. Historisk set har lignende handlet om forhold mellem anskaffelse af værktøj (DIY), erfaring og køb af bistand.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis